قیمت پتو الماس دو نفره وزن ۳۸۰۰ گرم

قیمت پتو الماس دونفره به نسب پتوهای یک نفره آن متفاوت تر خواهد بود زیرا به صورت معمول ابعاد پتوهای دونفره بیشتر خواهد بود و لذا میزان مواد و هزینه به کار رفته در آن نیز زیاد خواهد بود و این تفاوت قیمت نیز به این منظور برای آن لحاظ شده است. شرکت پاندا نیز یکی از عرضه کنندگان انواع مختلف پتو الماس است که توانسته مناسب ترین قیمت موجود در بازار را نسبت به پتوهای دونفره لحاظ نماید و فروش مناسبی را نیز داشته باشد.

ثبت سفارش پتو دونفره الماس در کارتن های ۸ عددی از شرکت پاندا

ثبت سفارش پتو دونفره الماس در کارتن های ۸ عددی از شرکت پاندا

شرکت پاندا یکی از عمده فروشی های انواع مختلف پتو ایرانی است که نمایندگی رسمی فروش انواع مختلف برندهای ایرانی را نیز دارد که پتو الماس نیز یکی از برندهایی است که به صورت پیاپی توسط شرکت پاندا عرضه و توزیع میشود.

این کارخانه با توجه به حجم و ابعاد پتوهای دونفره که به صورت ۲۲۰*۲۴۰ سانتی متر و با وزن ۳۸۰۰ گرم است در کارتن های ۸ عددی برای شما از درب کارخانه بارگیری و ارسال مرسوله خواهد داشت که به این طریق شما هزینه های واسطه ها و هزینه های جانبی را نیز نخواهید داشت و یک خریدی بسیار مناسب و مقرون به صرفه را از این شرکت تجربه خواهید کرد.

ما به تفاوت قیمت پتو الماس دونفره در مقایسه با پتو یک نفره

ما به تفاوت قیمت پتو الماس دونفره در مقایسه با پتو یک نفره

در زمینه فروش انواع مختلف کالا شرایط مختلفی است که در قیمت گذاری انواع کالا دخیل هستند و لذا تولید پتو به صورت یک نفره و دونفره آن نیز دارای تفاوت قیمت نیز خواهد بود.

زیرا میزان هزینه و ابعادی که پتوهای دونفره به نسبت یک نفره دارند بیشتر خواهد بود و این تفاوت قیمت نیز کاملا عادلانه در نظر گرفته شده است. البته خرید و انتخاب از شرکت پاندا به شما این امکان را میدهد تا با ما به تفاوت قیمت چندان چشمگیری رو به رو نباشید و با بهترین قیمت پتو الماس دونفره رو به رو باشید.

نحوه خرید اینترنتی پتو الماس از شرکت پاندا

نحوه خرید اینترنتی پتو الماس از شرکت پاندا

شرکت پاندا به منظور راحتی خریداران و تجار عزیز شرایط فروش آنلاین و غیر مستقیم را نیز برای انواع پتوهای دونفره الماس در نظر گرفته است. لذا شما به راحتی میتوانید از طریق:

سایت شرکت پاندا

صفحات مجازی (واتسپ، اینستاگرام، تلگرام، ایمیل)

به صورت غیر حضوری و اینترنتی ثبت خرید خود را انجام دهید ضمن اینکه نمونه ای از تمامی محصولات این شرکت در این صفحات درج شده است و شما میتوانید ضمن ملاحظه تمامی نمونه های آن یک خرید مناسب را داشته باشید و با استعلام قیمت پتو الماس دونفره از مشاورین فروش ما خرید ایده آل و مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *