پخش پتو الماس دونفره تک رنگ

پخش پتو الماس در انواع مختلف طرح و رنگ دونفره آن توسط مراکز مختلفی که نمایندگی رسمی پخش پتو الماس را دارند صورت میگیرد.

یکی از این مراکز شرکت پاندا خواب میباشد که توانسته است مناسب ترین قیمت موجود در بازار را برای آن لحاظ نماید و با ارائه بهترین کیفیت از آن رضایتمندی بسیاری از مشتریان و خریداران خود را جلب نماید. لذا خرید از این شرکت برای شما به صورت آنلاین و اینترنتی نیز در نظر گرفته شده است تا بتوانید امکان دسترسی راحت تری را نیز داشته باشید.

خرید پتوی ضخیم و پر تراکم با انتخاب انواع پتو الماس دونفره

خرید پتوی ضخیم و پر تراکم با انتخاب انواع پتو الماس دونفره

پتو الماس دونفره در سایز و ابعاد ۲۲۰*۲۴۰ سانتی متر که ابعادی کاملا استاندارد و مناسب است دارای وزنی حدود ۳۸۰۰ گرم است که این وزن و حجم باعث شده است تا جز یکی از پتوهای پر تراکم و پر حجم در بازار قرار بگیرد.

این مدل پتو با توجه به تراکم بالایی که دارد دارای گرما بخشی بسیار سریع و مطبوع است که برای فصول سرد سال بسیار مناسب است و شما را از استفاده از لحاف های سنگین وزن بی نیاز میکند و با گرمابخشی مناسبی که دارد خواب راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

نکات لازم در شستشوی پتوهای پر تراکم

نکات لازم در شستشوی پتوهای پر تراکم

همانطور که میدانید پتوهای پر تراکم و سنگین وزن شستشوی بسیار سخت تری دارند لذا بهتر است انواع پتو دونفره الماس را توسط خشکشویی شستشو دهید و از خشکشویی کمک بگیرید. اما اگر هستند کسانی که خودشان اقدام به شستشوی این مدل پتو میکنند در نظر داشته باشند که این مدل پتو را با مایع مناسب لباسشویی و در دمای ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد و با آب فراوان شستشو دهند تا کف در آن باقی نماند. این شستشوی فراوان نکته مهمی است که باعث از بین رفتن کف از لایه های درونی بافت پتو میشود و لذا بعد از شستشو مکرر شاهد از بین رفتن بافت آن نخواهید بود.

پخش پتو الماس با ارزانترین قیمت توسط شرکت پاندا

پخش پتو الماس با ارزانترین قیمت توسط شرکت پاندا

پخش پتو الماس با مناسب ترین قیمت توسط شرکت پاندا صورت میگیرد. این شرکت برای فروش عمده پتو الماس با در نظر گرفتن شرایط فروش ویژه توانسته است این قیمت ارزان و مناسب را لحاظ کند شرایطی مثل:

فروش از درب کارخانه

فروش بی واسطه و مستقیم

فروش به صورت آنلاین و غیر حضوری

فروش عمده محصول و…

در نظر گرفتن چنین شرایطی باعث شده است تا شما با مناسب ترین قیمت موجود در پخش پتو الماس رو به رو باشید و یک خرید کاملا ارزان و مقرون به صرفه را از این شرکت برای خود رقم بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *