استعلام قیمت عمده پتو مارک الماس دونفره

پتو مارک الماس یکی از محصولات تولیدی کارخانه نیکوبافت میباشد که توانسته است این مدل پتو را با قیمت مناسب و در سایز و اندازه استاندارد به بازار عرضه نماید و شرایط فروش مناسبی را برای آن ایجاد نماید. لذا اگر خریدار این مدل پتو هستید میتوانید از طریق نمایندگی های معتبر این کارخانه از جمله شرکت پاندا خواب این اقدام را انجام دهید و لذت یک خرید مناسب و مقرون به صرفه را داشته باشید.

ابعاد و استاندارهای لازم در پتوهای دونفره الماس

ابعاد و استاندارهای لازم در پتوهای دونفره الماس

پتوهای الماس دونفره به نسبت پتوهای یک نفره دارای حجم و ابعاد بیشتری است که در استاندارد کاملا مناسب طراحی و تولید شده است و لذا این مدل پتو با داشتن ابعاد ۲۲۰*۲۴۰ سانتی متر یکی از مدل های پتو سنگین و ضخیم موجود در بازار میباشد که میزان فروش و ثبت سفارش بالایی را نیز از آن خود کرده است. این مدل پتو دارای وزن خالص ۳۸۰۰ گرم است که با در نظر گرفته بسته بندی آن وزنی حدود ۴ کیلو گرم را نیز خواهد داشت که یکی پتوی بسیار مناسب و استاندارد برای فصول سرد سال خواهد بود.

سطح کیفی پتوهای دونفره الماس به نسبت پتوهای یک نفره

سطح کیفی پتوهای دونفره الماس به نسبت پتوهای یک نفره

کیفیت پتوهای کارخانه نیکو بافت مدل الماس به خصوص نسبت یک نفره به دونفره آن تفاوت چندانی با یک دیگر ندارند و تنها عامل تفاوت بین انها ابعاد و اندازه و وزن و مهم تر از همه قیمت انهاست که پتو دونفره به نسبت یک نفره قیمتی متفاوت و گرانتر را دارد.

این مدل پتو از الیاف مرغوب پلی استر تولید شده است و لذا شما شاهد کیفیت بالا در این مدل پتو خواهید بود که در برابر کشش و ساییدگی و یا استفاده طولانی مدت و شستشوی مکرر نیز ثبات رنگ و سایز خود را نیز حفظ مینماید.

نحوه دسترسی به قیمت روز انواع پتو مارک الماس دونفره

نحوه دسترسی به قیمت روز انواع پتو مارک الماس دونفره

برای استعلام قیمت روز پتو مارک الماس دونفره شما میتوانید از طریق سایت شرکت ها و مراجع توزیع این مدل پتو اقدام نمایید که در این خصوص شرکت پاندا دسترسی راحتی را برای شما ایجاد کرده است و شما به راحتی میتوانید با مراجعه به سایت شرکت پاندا و برقراری ارتباط با مشاورین فروش این شرکت از لیست قیمت های روز انواع پتو مارک الماس کسب اطلاع نمایید و با مشاوره فروش رایگانی که از همکاران و مشاوران ما دریافت میکنید میتوانید یک خرید کاملا ایده آل و مقرون به صرفه ای را به ثبت برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *