مرکز پخش پتوی برلیان نیکو باف یک نفره

پتوی برلیان نیکوبافت یک نفره را از طریق شرکت پاندا که نمایندگی رسمی فروش انواع محصولات کارخانه نیکو بافت را دارد خریداری نمایید.

این شرکت با توجه به حضور رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی سعی بر این داشته است تا برای ثبات حضور خود در این بازارها محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را عرضه نماید لذا اگر به دنبال خرید یک محصول با کیفیت و در ضمن قیمت مناسب هستید انتخاب شرکت پاندا این ایده آل شماست.

ویژگی های برجسته پتو برلیان یک نفره

ویژگی های برجسته پتو برلیان یک نفره

پتو برلیان یکی از مدل های پتو تولیدی کارخانه نیکو بافت است که با استفاده از مرغوب ترین الیاف  تولید شده است و لذا دارای مقاومت بسیار بالا و ماندگاری مناسب است که در استفاده طولانی مدت نیز ثبات سایز و رنگ خود را نیز حفظ میکند.

این مدل پتو در ابعاد کاملا استاندارد به صورت ۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر تولید میشود و با وزن مناسب ۲۸۰۰ گرم نیز سبکی مناسب و قابل قبولی را دارد. این مدل پتو با توجه به ابعاد و وزن مناسب آن جز پتوهای پر تراکم است و لذا انتظار گرما بخشی مناسب و مطبوعی را برای شما برآورده خواهد کرد.

میزان تنوع رنگ در پتوهای برلیان

میزان تنوع رنگ در پتوهای برلیان

تنوع در طرح و رنگ پتوهای برلیان به صورت تک رنگ و گلدار است.

اینکه میگوییم تک رنگ به این معنی نیست که شما شاهد تنها یک رنگ خاص در این مدل پتو هستید بلکه بالعکس شما با گسترده تنوع بسیار بالایی در طیف رنگ های شاد و سر زنده رو به رو خواهید بود که شرایط بسیار ایده آلی را برای خرید شما فراهم خواهد کرد و شما میتوانید متناسب با سلیقه و هماهنگی ای که با سایر لوازم اتاق خواب خود دارید از انواع رنگ های آبی، بنفش، قرمز، صورتی و… خریداری نمایید و یک سبک و چیدمان دلخواه را برای اتاق خواب خود ایجاد نمایید.

مرکز معتبر پخش پتوی برلیان نیکو باف یک نفره

مرکز معتبر پخش پتوی برلیان نیکو باف یک نفره

یکی از مراکز معتبر در زمینه پخش پتوی برلیان نیکو باف یک نفره شرکت پاندا خواب میباشد. این شرکت طی سالیان متمادی است که مسئولیت پخش پتوی برلیان نیکو باف یک نفره را برعهده دارد و با قیمت گذاری مناسب و ارائه محصولات متنوع از ان بازار فروش مناسبی را ایجاد کرده است. لذا برای خرید از این شرکت میتوانید به طرق زیر اقدام نمایید:

تماس تلفنی

خرید حضوری

خرید آنلاین و غیر مستقیم

در صورت امکان با هر یک از این روش ها میتوانید به شرکت پاندا دسترسی پیدا کنید و یک خرید عمده پتوی  مناسب و مقرون به صرفه را ثبت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *