شرکت پخش پتو الماس دونفره گل برجسته

شرکت پتو الماس انواع مختلف پتو الماس را به صورت تک رنگ و گلدار ارائه کرده است و هر کدام از این مدل ها در تنوع رنگی بالا و در طرح های متنوع روانه بازار شده است تا با انتخاب پتو الماس گستره تنوع بسیار بالایی را نیز پیش روی خود داشته باشید ضمن اینکه این مدل پتوها یکی از پتوهای بسیار پر طرفدار در بازار است که شما میتوانید انواع مختلف آن را از شرکت پاندا خواب ثبت سفارش داشته باشید.

استانداردهای لازم در پتو الماس دونفره

استانداردهای لازم در پتو الماس دونفره

پتوهای الماس به صورت تک رنگ و گلدار در بازار عرضه میشود و در سایز و ابعاد یک نفره و دونفره نیز فروش دارد. این مدل پتو در سایز کاملا استاندارد به صورت ۲۲۰*۲۴۰ سانتی متر با وزن مناسب ۳۸۰۰ گرم برای دونفره آن تولید دارد که این مدل پتو به نسبت جز پتوهای پر تراکم و پر حجم به شمار میرود و لذا برای کسانی که به دنبال پتوهای پر حجم هستند انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

فقط در نظر داشته باشید که این مدل پتو در سایز دونفره شستشوی حساس تری دارد و سعی کنید در وهله اول از خشکشویی کمک بگیرید و در صورت عدم تمایل به استفاده از خشکشویی در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد و با مایع مناسب لباسشویی شستشو دهید و در آبکشی آن نیز دقت لازم را به کار بگیرید.

برترین شرکت پتو الماس در پخش عمده

برترین شرکت پتو الماس در پخش عمده

یکی از شرکت های معتبر در زمینه پخش عمده پتو الماس شرکت پاندا خواب است که توانسته است انواع مختلف این پتو را با قیمت مناسب آن روانه بازار کند این شرکت فروش به صورت عمده و از درب کارخانه را دارد و لذا قیمت کاملا مناسب و بدون احتساب هزینه های اضافی واسطه ها را پرداخت میکنید.

بنابراین در صورت تمایل به ثبت سفارش از برترین شرکت پتو الماس در ایران میتوانید با انتخاب شرکت پاندا پتو دونفره الماس را در کارتن های ۸ عددی از درب کارخانه بارگیری داشته باشید.

نکات لازم هنگام خرید پتوهای گل برجسته

نکات لازم هنگام خرید پتوهای گل برجسته

برای خرید پتوهای گل برجسته که یکی از نمونه های پتو پر فروش در بازار فروش انواع پتو ایرانی است بهتر است که به برچسب خرید ان دقت نمایید تا راهنمایی های لازم جهت نحوه شستشو، جنس و الیاف پتوی خریداری شده، نحوه نگهداری پتو، دمای مورد نیاز برای شستشوی، یک نفره و دونفره بودن آن و… را دریافت نمایید و یک خرید درست و مناسب را انجام داده باشید.

رعایت این نکات باعث میشود تا نحوه نگه داری شما از پتو به درستی انجام شود و لذا طول عمر و دوام بالایی را نیز برای پتوی خریداری خود به ارمغان بیاورید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *