قیمت پتو مارک الماس یک نفره در تهران

قیمت پتو مارک الماس با توجه به ابعاد یک نفره و دونفره آن متفاوت خواهد بود و لذا شما میتوانید پتو الماس یک نفره را با قیمت بسیار مناسب تر از پتوی دونفره ان ثبت سفارش نمایید.

این مدل پتو توسط شرکت پاندا به بازار عرضه میشود و با توجه به قیمت مناسب و کیفیت بالای این تولیدی انتخاب این شرکت قطعا برای شما سودآور خواهد بود و شما به راحتی میتوانید یک خریدی بی واسطه و مناسب را از این شرکت پیش رو داشته باشید.

ویژگی های پتوهای مارک الماس

ویژگی های پتوهای مارک الماس

پتو مارک الماس یکی از مدل های پتو از شرکت نیکو بافت میباشد.

این شرکت در تولید انواع مختلف پتوهای الماس از بهترین نخ موجود در بازار استفاده کرده است و یکی از ویژگی های مهمی که در این مدل پتو حائز اهمیت است سایز و ابعاد این مدل پتوست که چه در مدل یک نفره و چه در دونفره ان به نسبت مدل های دیگر پتو دارای وزن و ضخامت بیشتری هستند و لذا جز پتوهای پر تراکم موجود در بازار به حساب می آیند و به این ترتیب با توجه به این تراکم و حجم بالا یکی از پر فروش ترین پتوها در بازار میباشند.

مدل های مختلف پتو یک نفره الماس

مدل های مختلف پتو یک نفره الماس

پتو یک نفره الماس در ابعاد ۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر تولید و به بازار عرضه میشود که این مدل پتو علی رغم کیفیت مرغوبی که دارد در انواع مختلف تک رنگ و گلدار عرضه میشود به این شکل که پتوهای تک رنگ الماس در رنک های بسیار متنوع و آرامبخشی چون آبی، بنفش، سرمه ای، صورتی، قرمز و… تولید و عرضه میشوند. طرح های گلدار این مدل پتو نیز با گل های ریز و درشت  و در کنار تنوع رنگ های زیبایی که برای آن در نظر گرفته شده است جلوه و زیبایی بسیار بالایی را ایجاد کرده است که شما را با یک پتوی بسیار زیبا و چشم نواز رو به رو خواهد کرد.

استعلام قیمت پتو مارک الماس یک نفره

استعلام قیمت پتو مارک الماس یک نفره

برای استعلام قیمت پتو مارک الماس بهتر است به سراغ مراکز و شرکت هایی بروید که دارای کارنامه ای درخشان در زمینه فروش انواع پتو الماس هستند که در این خصوص معرفی شرکت پاندا به عنوان یکی از معتبر ترین مراکز توزیع انواع پتو الماس خالی از لطف نیست.

زیرا این شرکت طی سالیان متمادی به صورت انبوه و گسترده به فروش انواع پتوهای الماس همت گماشته است و توانسته است بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان را نیز راضی نگه دارد لذا شما نیز به راحتی متیوانید برای استعلام قیمت پتو مارک الماس در انواع مختلف آن با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید و یک خرید مناسب را تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *