قیمت کارخانه پتو نرمینه برای صادرات به عراق

قیمت کارخانه پتو نرمینه با توجه به فروش بالای آن در بازارهای داخلی و فروش در زمینه صادرات بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

پتو نرمینه یکی از برندهای بسیار معتبر در بین انواع پتو ایرانی است که توانسته است با توجه به پارامترهای لازم در فروش حاشیه سود مناسبی را از آن خود کند. این شرکت نمایندگی های فروش زیادی در سراسر ایران دارد که شرکت پاندا نیز یکی از این نمایندگی هاست که شما میتوانید مرغوب ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از طریق این شرکت تجربه نمایید.

عمده ترین دلایل فروش بالای پتوهای نرمینه

عمده ترین دلایل فروش بالای پتوهای نرمینه

پتو نرمینه یکی از برند های بسیار قدیمی و معتبر در زمینه تولید و فروش انواع مختلف پتوست و لذا یک برندی است که از دیرباز مورد حمایت خریداران و مصرف کنندگان بوده است.

پتو نرمینه با بالا بردن سطح کیفی خود نسبت به گذاشته توانسته این محبوبیت را نیز حفظ کند و همچنان پر قدرت به حضور خود در بازار فروش انواع پتو ایرانی ادامه بدهد لذا تمامی محصولات پتو نرمینه دارای مقاومت و طول عمر بالا، ثبات رنگ و سایز در شستشوی مکرر، مقاومت در برابر کشش و پارگی و… هستند و لذا فروش بالایی را نیز از ان خود کرده اند.

میزان صادرات پتو نرمینه به بازار عراق

میزان صادرات پتو نرمینه به بازار عراق

از آنجایی که پتو نرمینه استوار بر سه اصل کیفیت بالا، تنوع بی نظیر و قیمت مناسب است لذا طبیعتا میزان فروش بالایی را نیز در بازارهای داخلی و خارجی از آن خود کرده است و میزان صادرات بسیار بالایی را به کشور های دیگر از جمله به بازار عراق داشته است.

تجار عراقی با در نظر گرفتن کیفیت مرغوب این کالا میزان ثبت سفارش بالایی از این محصول را به صورت پیاپی داشته اند و این خود حاشیه سود بالایی را نیز برای شرکت های توزیع کننده ان از جمله شرکت پاندا داشته است.

قیمت کارخانه پتو نرمینه به نسبت کیفیت بالای آن

قیمت کارخانه پتو نرمینه به نسبت کیفیت بالای آن

قیمت کارخانه پتو نرمینه به نسبت کیفیت بالایی که برای ان در نظر گرفته است بسیار ارزان و مقرون به صرفه است و لذا بسیاری از خریداران و تجار برای ثبت سفارش آن به صورت پیاپی اقدام کرده اند.

این شرکت محصولات خود را توسط مراکز مختلفی در ایران توزیع میکند که یکی از آنها شرکت پاندا خواب است که شما میتوانید برای استعلام قیمت پتو کارخانه پتو نرمینه با کارشناسان ما در واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید و با کسب اطلاع از قیمت آن یک خرید کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *