مرکز عمده فروشی پتو الماس یک نفره

پتو الماس یک نفره یکی از مدل های پتویی است که به نسبت دونفره آن از حجم و ابعاد مناسب تری برخودار است و ضمن سبکتر بودن و شستشوی راحت آن میزان بالایی از سفارشات را نیز به خود اختصاص داده است و شما میتوانید این مدل پتو را از شرکت پاندا خواب نیز ثبت سفارش داشته باشید و قیمت مناسبی را نیز برای آن پرداخت خواهید کرد.

میزان کیفیت پتوهای الماس به نسبت مدل های مشابه

میزان کیفیت پتوهای الماس به نسبت مدل های مشابه

پتوهای الماس یکی از مدل های پتو بسیار نرم و لطیف موجود در بازار میباشد که اغلب از الیاف مصنوعی پلی استر در تولید آنها استفاده شده است لذا شما با پتویی بسیار سبک، راحت، گرمابخشی سریع، ضد حساسیت، ضد قارچ و باکتریال و.. رو به رو خواهید بود که به نسبت نمونه های مشابه و حتی خارجی آن در سطح کیفی بالایی قرار دارد.

پتوهای الماس یک نفره به نسبت پتوهای دونفره به دلیل حجم و ابعاد مناسب که در سایز ۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر قرار دارد فروش بالایی دارد زیرا از حجم و وزن مناسبی تری نیز برخودار است.

میزان بارگیری انواع پتو الماس یک نفره از درب کارخانه

میزان بارگیری انواع پتو الماس یک نفره از درب کارخانه

شرکت پاندا خواب یکی از شرکت های توزیع کننده انواع پتو در ایران است که پتو الماس یک نفره نیز یکی از مدل هایی است که این شرکت به صورت عمده به فروش آن پرداخته است.

لذا شما با خرید این مدل پتو که وزنی حدود۲۸۰۰ گرم دارد در کارتن های ۱۰ عددی بارگیری خواهید داشت که این میزان نیز در تعداد کارتن های بیشتری نیز با توجه به میزان خرید شما نیز امکان پذیر است. خرید به این شیوه هم برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود و هم دردسرهای حمل و جا به جایی توسط خودتان را نیز نخواهد داشت.

راه های خرید عمده پتو الماس به صورت اینترنتی

راه های خرید عمده پتو الماس به صورت اینترنتی

یکی از شیوه هایی که شرکت پاندا برای خرید راحت شما خریداران در نظر گرفته است امکان خرید اینترنتی و آنلاین است که به این شیوه شما میتوانید از طریق:

مراجعه به سایت

مراجعه به صفحات مجازی واتسپ، تلگرام، اینستاگرام و..

با کارشناسان و مشاوران فروش این شرکت تماس حاصل نمایید و از میزان خرید خود نوع خرید و ثبت سفارش عمده ای که دارید و مهم تر از همه لیست قیمت های به روز پتو الماس یک نفره کسب اطلاع نمایید و یک خرید مناسب و ایده آل را داشته باشید. در نظر داشته باشید ک خرید اینترنتی از این شرکت برای شما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعت امکان پذیر است و لذا با صبر و شکیبایی فراوان و در شرایط مناسب خود میتوانید خرید اینترنتی خود را ثبت نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *