کارخانه روتختی اصفهان مدل پلی استر قیمت مناسب

کارخانه روتختی اصفهان با استفاده از الیاف بسیار مرغوب و مناسب در جهت تولید انواع روتختی همت گماشته است و توانسته بهترین مدل ها و رنگ ها را در این کالای خواب ایجاد نماید و پوشش مناسبی برای همه سلایق و علایق ایجاد نماید.

کارخانه روتختی در اصفهان سعی بر این داشته است تا از تمام توان علمی و عملی خود استفاده نماید تا حضورری گسترده در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

تنوع در روتختی های جنس پلی استر به چه شکل است؟

تنوع در روتختی های جنس پلی استر به چه شکل است؟

همانطور که میدانید در صنایع منسوجات استفاده از الیاف های مختلفی رواج دارد که هر کدام بر اساس سطح کیفی که دارند قیمت گذاری متفاوتی را نیز دارند.

الیاف پلی استر یکی از پر کاربرد ترین الیاف موجود در بازار است که شما میتوانید انواع مدل های روتختی را با این نوع جنس خریداری نمایید. این الیاف در نقش و رنگ پذیری قابلیت بالایی دارد و لذا شما شاهد تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ این روتختی بصورت سه بعدی، گل برجسته، گلدار، طرح های عروسکی، فانتزی و… خواهید بود که در تنوع رنگی بسیار بالایی برای شما عرضه میشود.

 

رنگ های مناسب در روتختی های استاندارد

رنگ های مناسب در روتختی های استاندارد

روتختی در واقع اولین چیزی است که هنگام ورود به اتاق خواب آن را مشاهد میکنبد و تاثیر فوق العاده ای در اولین بر خورد بر روی شما خواهد گذاشت و چه بسا که بهتر است این روتختی دارای رنگی مناسب و آرامبخش باشد؛ زیرا همانطور که اطلاع دارید رنگ ها تاثیر به سزایی بر روی نحوه خواب دارند.

لذا تولیدی پاندا با در نظر گرفتن این موضوع از مجموعه رنگ های بسیار آرامبخش و مناسبی استفاده کرده است تا شما بتوانید با خرید و انتخاب هر کدام از آنها تجربه مناسبی را در جهت خوابی آرام داشته باشید. لذا این تنوع برای شما به صورت آبی، بنفش، سرمه ای، صورتی، گلبهی و… در نظر گرفته شده است تا بتوانید با توجه به سلیقه رنگی استاندارد را انتخاب نمایید.

نحوه ثبت سفارش عمده از کارخانه روتختی اصفهان

نحوه ثبت سفارش عمده از کارخانه روتختی اصفهان

برای سفارش عمده روتختی از کارخانه روتختی اصفهان بهتر است که ابتدا به سایت این شرکت مراجعه نمایید و با مشاهده نمونه های مختلف انواع روتختی در این تولیدی نمونه محصول خود را انتخاب نمایید و سپس با برقراری ارتباط با مشاورین فروش این شرکت میزان خرید عمده خود را مشخص کرده و سپس خرید خود را به ثبت برسانید و طی زمان مشخص شده ای که برای شما تعیین میشود ارسال مرسوله خواهید داشت.

لذا بهتر است که برای خرید از کارخانه روتختی اصفهان به سایت این شرکت، صفحات مجازی در واتسپ، تلگرام، اینستاگرام و…سر بزنید و خرید مقرون به صرفه را داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *