قیمت تشک یک نفره معمولی برای صادرات به افغانستان

قیمت تشک یکنفره معمولی ، در شرکت پاندا دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه برای مشتریان خواهد بود. زیرا ، تشک های تولیدی به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شود. تشک یک نفره در دو نوع زیپ دار و معمولی تولید می شود. نوع زیپ دار از مرغوبیت بالاتری نسبت به معمولی دارد و همچنین قابل شستشو نیز هستند. در نتیجه گرانتر می باشند و قیمت تشک یک نفره معمولی مقرون به صرفه است.

تشک های یک نفره تولیدی شرکت پاندا از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. صادرات به عنوان یک امر مهم در ایجاد سودآوری کشور محسوب می شود. این شرکت در این امر بسیار موفق عمل کرده است و تشک های صادراتی با کیفیت را در بسته بندی های مناسب و کاوردار را به کشورهای مختلف از جمله افغانستان صادر می کند.

قیمت تشک یک نفره معمولی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تشک یک نفره معمولی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تشک های مسافرتی به عواملی چون، نوع دوخت، سایز و ابعاد، نوع الیاف به کار رفته ، پارچه مصرفی، وزن تشک بستگی دارد و سبب می شود قیمت یکسانی با هم نداشته باشند. برای خریدی ارزان می توانید از طریق شرکت پاندا اقدام نمایید، چرا که خرید عمده به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه انجام می گیرد.

تشک یک نفره مسافرتی ارزان

تشک یک نفره مسافرتی ارزان

اگر به دنبال تشک های ارزان مسافرتی می گردید، انتخاب تشک های مسافرتی که از الیاف ابر استفاده شده اند، مناسب هستند. این نوع الیاف ها از ارزان ترین انواع الیاف ها هستند و بیشتر تشک های ابری در مصارف خوابگاهی، آموزشگاه ها و … کاربرد دارد.

تولید تشک مسافرتی نوزاد

تولید تشک مسافرتی نوزاد

تشک مسافرتی نوزاد، می تواند انتخابی برای یکی از لوازمات تهیه ی سیسمونی به شمار برود. این نوع تشک ها به صورت ست بالش و تشک هستند و از پارچه و الیاف ضد حساسیت و آلرژی استفاده شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *