قیمت تشک مهمان یک نفره ارزان در یاسوج

در نسل جدید تشک ها به جای الیاف پنبه، از الیاف های سبک تر نظیر اسفنج استفاده می شود که علاوه بر کاهش وزن، از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری می کند. قیمت تشک مهمان یک نفره ارزان قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد و دچار نم زدگی و پوسیدگی نمی شود، بنابراین در شرایط آب و هوایی مرطوب یک گزینه‌‌ی مناسب برای استفاده به شمار می رود.

قیمت تشک مهمان یک نفره ارزان در یاسوج

انواع تشک گل برجسته در بازار

انواع تشک گل برجسته در بازار

اگر در تجارت کالاهای خواب هستید، به خوبی می دانید که محصولاتی مانند تشک های مسافرتی می توانند انتخاب خوبی و سودآور برای شما تاجران باشند. بنابراین بهتر است قبل از خرید کمی در مورد انواع تشک ها بدانید.

  1. تشک های فنری متصل: تشک های فنری سال هاست که تولید می شوند و یکی از قدیمی ترین انواع تشک ها هستند. در بدنه این تشک ها از فنر استفاده شده است که انعطاف پذیری چشمگیری در آنها ایجاد می کند، به طوری که تشک فنری معمولاً به عنوان یک تشک نرم و طبی شناخته می شود. 
  2. تشک فنری قابل جدا شدن (کیسه فنری): سالها پس از مشخص شدن معایب تشک فنری متصل، طراحان به این نتیجه رسیدند که جدا شدن فنرها از یکدیگر بخشی از مشکل این تشک ها را برطرف می کند. در یک تشک فنری یا پاکت فنری جداگانه، سیم پیچ ها درون پاکت های کنار هم قرار می گیرند.

ارائه دهنده تشک مسافرتی ارزان

ارائه دهنده تشک مسافرتی ارزان

در واقع، ما اغلب دچار تشک های جدید می شویم که از بیماری های مختلفی مانند درد مفاصل یا تغییر شکل ستون فقرات رنج می بریم. اگرچه در حال حاضر خرید تشک جدید و استاندارد ضروری است، اما ممکن است کمکی به حل دائمی مشکلات شما نکند. بنابراین بد نیست بدانید که چرا باید تشک با کیفیت خود را عوض کنید؟

تغییر شرایط بدنی اولین دلیل برای خرید تشک جدید است. در حقیقت، بدن شما از زمان خریداری تشک خود احتمالاً تغییرات زیادی مانند چاقی، کاهش وزن یا افزایش قد را تجربه خواهد کرد. این در حالی است که شما تشک را در روز اول با توجه به شرایط جسمی مختلف خریداری کرده اید. با این حال، حتی اگر بعد از چند سال تشکی با کیفیت خریداری کرده باشید، باز هم باید تشک خود را عوض کنید. 

تغییر شیوه زندگی همچنین ممکن است شما را مجبور به خرید تشک ارزانجدید کند. به عنوان مثال، تشکی که امروز روی آن می خوابید ممکن است از قبل متعلق به همسرتان یا یکی دیگر از اعضای خانواده شما باشد. در نتیجه، این تشک نمی تواند به طور کامل از بدن و نیازهای شما پشتیبانی کند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *