خرید بی واسطه پتوی یک نفره الماس کارتن ده تایی

پتوی یک نفره الماس توسط تولیدی پاندا خواب با قیمت مناسب به صورت عمده فروش دارد و لذا شما میتوانید این مدل پتو را در کارتن های ده تایی و با قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

این شرکت علاوه بر تولید انواع کالای خواب در زمینه توزیع انواع پتو در برند های مختلف نیز فعالیت دارد و توانسته است بسیاری از خریداران و تاجران انواع پتو را راضی نگه دارد زیرا این شرکت قیمتی کاملا رقابتی را نیز برای فروش انواع مختلف ان نیز در نظر گرفته است تا شما بتوانید یک خرید کاملا ایده آل را از این شرکت داشته باشید.

مشخصات پتوی یک نفره الماس

مشخصات پتوی یک نفره الماس

پتو الماس یک نفره یکی از مدل های پتو نیکوبافت میباشد که توسط شرکت پاندا خواب عرضه مستقیم به بازار دارد.

این شرکت ضمن فروش محصولات خود به صورت آنلاین ویژگی ها و مشخصات همه انواع پتوهای عرضه شده خود را ذیل همه آنها قرار داده است تا خریداران و تاجران با در نظر گرفتن مشخصات آنها خریدی درست را انجام دهند لذا از مهم ترین مشخصه های پتو الماس یک نفره میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

این پتو مناسب برای یک نفره در ابعاد۱۶۰*۲۲۰ سانتی متر

ورن خالص آن ۲۸۰۰ گرم

نوع پتو خانگی

تنوع به صورت تک رنگ و گلدار

جنس و الیاف آن پلی استر

میزان بارگیری در کارتن های ۱۰ عددی

لذا شما با دانستن این مشخصات  از پتوی یک نفره الماس قطعا خریدی درست و مناسب را ثبت خواهید کرد.

پارامترهای لازم در فروش بالای پتو الماس در زمینه صادرات

پارامترهای لازم در فروش عمده پتو الماس در زمینه صادرات

برای فروش بالای انواع مختلف پتو در زمینه صادرات باید ویژگی ها و پارامتر های زیادی را در نظر گرفت از جمله:

کیفیت بالا

تنوع در رنگ و طرح

ایجاد سایز و ابعاد استاندارد

قیمت مناسب

نوع بسته بندی و…

از مهم ترین ملاک ها و پارامتر هایی است که پتوی یک نفره الماس با داشتن آنها توانسته است در زمینه صادرات برون مرزی به کشورهایی چون عراق، پاکستان، افغانستان و…سودآوری بالایی را نیز کسب نماید.

نحوه خرید بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه پتو الماس

نحوه خرید بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه پتو الماس

برای خرید بی واسطه و مستقیم از درب کارخانه بهتر است به دنبال شرکت هایی باشید که این شرایط فروش را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته باشند که در این میان شرکت پاندا یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست زیرا این شرکت به طور خاص فروش عمده و از درب کارخانه را برای محصولات خود در نظر گرفته است تا شما بتوانید انواع مختلف این محصول را از این شرکت خریداری نمایید و قیمتی ارزان و مناسب تر را برای آن پرداخت نمایید.

لذا برای دسترسی به این شرکت به سایت و یا صفحات مجازی این شرکت مراجعه نمایید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در خصوص نوع خرید خود یک خرید کاملا مناسب را تجربه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *