خرید عمده پتو سروین نرمینه سفری

پتو سروین نرمینه یکی از مدل پتوهایی است که شرکت پاندا خواب نیز به عرضه عمده آن پرداخته است و شما میتوانید انواع مختلف آن را از این شرکت ثبت سفارش داشته باشید.

پتو سروین از جمله پتوهای سفری میباشد که شما میتوانید در سایز و ابعاد دلخواه از آن ثبت سفارش داشته باشید و در تعداد کارتن های مشخص نیز بسته بندی و بارگیری کالا داشته باشید و ضمن پرداخت قیمت ارزان و مناسب برای آن از یک خرید کاملا مقرون به صرفه برخودار شوید.

نحوه نگهداری و شستشوی پتوهای سفری

نحوه نگهداری و شستشوی پتوهای سفری

پتوهای سفری به نسبت پتوهای خانگی نازک تر و کم حجم تر هستند لذا رسیدگی به انها و نوع شستشوی ان از اهمیت بالایی برخوردار است تا شما بتوانید برای مدت طولانی از پتوی مسافرتی خریداری شده خود استفاده کنید. بنابراین برای نگهداری درست سعی کنید:

بلافاصله بعد از استفاده آن را جمع کنید و در بسته بندی مورد نظر قرار دهید.

از راه رفتن بر وری آن بپرهیزید زیرا موجب از بین رفتن بافت پتو میشود.

سعی کنید در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد آن را شستشو دهید.

از مایع مناسب لباسشویی به جای پودر لباسشویی آنزیم دار در آن استفاده کنید.

و…

رعایت این نکات به افزایش طول عمر پتوی مسافرتی شما کمک خواهد کرد.

سایز و ابعاد ارائه شده در پتو سروین نرمینه

سایز و ابعاد ارائه شده در پتو سروین نرمینه

پتو سروین مسافرتی در ابعاد یک نفره و دونفره تولید دارد که در هر کدام از این ابعاد نیز استانداردهای لازم جهانی نیز در نظر گرفته شده است تا پتویی مناسب را روانه بازار های داخلی و خارجی نمایند. لذا ابعاد پتو مسافرتی دو نفره به صورت ۲۲۰*۲۱۰ سانتی متر میباشید و ابعاد یک نفره پتو سروین به صورت ۲۱۰*۱۵۰ سانتی متر است که این ابعاد متناسب با سایز و ابعاد استاندارد طراحی و تولید شده است.

نحوه ثبت خرید عمده پتو سروین مسافرتی

نحوه ثبت خرید عمده پتو سروین مسافرتی

برای ثبت سفارش عمده پتو سروین مسافرتی بهتر است از طریق شرکت های معتبر در این زمینه اقدام نمایید. یکی از این شرکت های معتبر در ایران شرکت پاندا خواب است که اساسا فروش به صورت عمده را برای محصولات خود در نظر گرفته است و شما میتوانید انواع مختلف این پتو را از این شرکت در تعداد کارتن های مشخص خریداری و ثبت سفارش داشته باشید. در این زمینه همکاران و مشاوران فروش ما برای مشاوره خریدی مناسب در خدمت شما خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *