تشک مسافرتی قیمت عمده و بی واسطه اصفهان

تشک مسافرتی قیمت مناسب از مواردی است که همواره مد نظر، مشتریان قرار دارد و تاثیر زیادی برای خرید می گذارد. بنابراین شرکت های تولید کننده از جمله شرکت پاندا به قیمت مناسب بودن تشک های مسافرتی دقت می کند.

تشک های مسافرتی جای تشک های سنتی و پنبه ای را گرفته اند و از فروش بیشتری برخوردار می باشد. تشک مسافرتی قیمت مناسب و ارزان توسط شرکت پاندا به دلیل فروش مستقیم و بی واسطه بودن، است. به عبارتی به قیمت درب کارخانه انجام می شود. شرکت پاندا دارای نمایندگی های زیادی در شهرهای مختلف از جمله اصفهان، به عنوان شهر صنعتی و بزرگ، می باشد. برای خرید و سفارش تشک مسافرتی اصفهان، از طریق خرید حضوری از نمایندگی ها و یا اینترنتی از سایت این شرکت ، می توان اقدام نمود.

خرید اینترنتی تشک مسافرتی قیمت ارزان

خرید اینترنتی تشک مسافرتی قیمت ارزان

امروزه با توجه به گسترش فعالیت های مجازی، خرید اینترنتی مسیر آسان و راحتی را برای مشتریان فراهم کرده است. مشتریان می توانند تنها با کمک اینترنت به انواع تشک مسافرتی پاندا از جمله تشک مسافرتی قیمت ارزان ، دسترسی پیدا کنند و به صورت عمده سفارش دهند.

قیمت تشک مسافرتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تشک مسافرتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت تشک های مسافرتی تحت تاثیر عوامل متعددی از جمله
سایز و اندازه تشک: یک نفره، دونفره و… باشد.
پارچه مصرفی: ضد حساسیت و آلرژی باشد.
الیاف به کار رفته: آکاردئون، لایکو، پشم شیشه و …
نوع دوخت و وزن تشک قرار دارد. این عوامل موجب میشود تا انواع تشک های مسافرتی قیمت های متفاوتی را ایجاد نماید.

تولید تشک مسافرتی بادی

تولید تشک مسافرتی بادی

یکی از جدیدترین محصولات شرکت پاندا، تولید تشک مسافرتی بادی می باشد. این نوع تشک، کاربرد خودرویی دارد. این نوع تشک فضای کمی را اشغال می کند و سبک هستند. سطح موج دار تشک مانع از سر خوردن افراد می شود و خواب آرامی را فراهم می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *