فروش اینترنتی تشک خواب عروسکی متنوع

تشک خواب عروسکی ، یکی از محصولات تولیدی شرکت پاندا می باشد که با استقبال خوبی رو به رو شده است. این نوع تشک ها، توسط عروسک های شخصیت کارتونی مانند، باب اسفنجی، کیتی، پاندا و… بر روی تشک قرار گرفته است. این نوع تشک ها در دو نوع دخترانه و پسرانه تولید می شود. تشک خواب عروسکی نه تنها در سایز کودک، بلکه در سایز بزرگسال نیز عرضه می شود.

عموما تشک های عروسکی به صورت سفارشی و در ابعاد و طرح های دلخواه تولید می شود. برای خرید تشک های عروسکی از طریق اینترنت و آنلاین می توان اقدام کرد. خرید از این روش برای مشتری مقرون به صرفه خواهد بود و در وقت و انرژی نیز صرفه جویی می شود. خرید از طریق سایت معتبر پاندا، خرید امن را به دنبال دارد و تمامی محصولات و قیمت های تشک های عروسکی هر چند ساعت یکبار به روز رسانی می شوند.

تشک عروسکی نوزادان ضد حساسیت

 

تشک عروسکی نوزادان ضد حساسیت

تشک نوزادانی که توسط شرکت پاندا تولید میشوند، از الیاف و پارچه هایی استفاده می شوند که ضد حساسیت و آلرژی می باشد. از این رو مشتریان با خیالی آسوده از این نوع تشک ها برای نوزادان دلبندشان استفاده کنند.

ابعاد تشک خواب عروسکی بزرگسال

ابعاد تشک خواب عروسکی بزرگسال

ابعاد تشک های خواب عروسکی بستگی به  سایز کودک و بزرگسال دارد. به عنوان نمونه دو سایزی که تولید می شوند 150* 200 و 150 * 100 می باشد. تولید این نوع تشک زمینه ی همکاری خوب و فروش بالایی را برای فروشندگان ایجاد کرده است. برای کسب آگاهی بیشتر از طریق یکی از راه های ارتباطی می توانید اقدام کنید.

تشک خواب نوزاد لبه دار

تشک خواب نوزاد لبه دار

یکی دیگر از محصولات تولیدی، تشک خواب نوزاد لبه دار میباشد که با امروزه یکی از اقلام ضروری سیسمونی و لوازمات نوزاد محسوب می شود. لبه های موجود در تشک باعث می شود نوزاد به اطراف غلت نزد و خوابی امن و آرامی را برای نوزاد رقم زند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *