صادرات پتو مارک نرمینه مدل نسیم

پتو مارک نرمینه انواع مختلفی از مدل های پتو را تولید و روانه بازار کرده است که هر کدام از این مدل ها نیز ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی را نیز به خود اختصاص داده اند.

پتو نرمینه با در نظر گرفتن این مدل های متنوع انتخاب را برای خریداران و تاجران راحت تر کرده است تا بتوانند متناسب با بودجه انتخابی مقرون به صرفه را داشته باشند.

پتو مارک نرمینه علاوه بر تنوع مدل ها و طرح ها کیفیتی بسیار درجه یک را در محصولات خود ایجاد کرده است تا مصرف کننده ایرانی از محصولی در خور بهره ببرد.

بهترین مدل پتوهای مارک نرمینه

بهترین مدل پتوهای مارک نرمینه

پتو نرمینه یکی از مدل های پتوست که از دیرباز در جهت تولید انواع پتو به طور خاص فعالیت داشته است و توانسته با تولیدات بسیار موفق در زمینه انواع پتو، حضوری پر رنگ در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد.

لذا در معرفی بهترین مدل های پتو نرمینه باید گفت تمامی مدل های پتو این شرکت پتو نسیم، سروین و… دارای کیفیت های برتری به نسبت نمونه های خارجی آن هستند و شما با خرید هر یک از این مدل ها بهترین نمونه پتو را خریداری کرده اید.

ابعاد و استانداردهای پتو نرمینه مدل نسیم

ابعاد و استانداردهای پتو نرمینه مدل نسیم

پتو نرمینه مارک نسیم ذر سایز و ابعاد استاندارد ۱۵۵*۲۱۰ سانتی متر برای یک نفره تولید دارد و با وزن ۲۰۰۰گرم یک پتو بسیار نرم و سبک است که هنگام استفاده رنج وزن زیادی و تراکم بالا را نیز نخواهید داشت.

این مدل پتو از کتان درجه یک تولید شده است و به صورت کاملا لبه دوزی شده عرضه میشود و به این صورت از هم پاشیدگی الیاف را نیز در آن  نخواهید داشت و کاملا ضد حساسیت و نرم لطیف میباشد.

میزان صادرات پتو مارک نرمینه در بازارهای جهانی

میزان صادرات پتو مارک نرمینه در بازارهای جهانی

میزان صادرات پتو مارک نرمینه به صورت سالانه در بازارهای جهانی بسیار بالا بوده است و سودآوری خاص خود را نیز به دنبال داشته است زیرا این پتوها دارای کیفیت بالا، استاندارد مطابق با سازمان جهانی، قیمت مناسب و تنوع بی نظیر است لذا همه این پارامترها دلیلی بر حضور موفق پتو مارک نرمینه در بازارهای جهانی شده است و صادرات بسیار بالایی به کشورهای دیگر از جمله پاکستان، عراق، افغانستان و… را به صورت پیاپی داشته است.

لذا شما نیز میتوانید برای خرید از انواع مختلف پتو نرمینه به شرکت پاندا مراجعه نمایید و از شرایط فروش ویژه این شرکت بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *