قیمت خرید تشک پنبه ای سنتی یکنفره

تشک پنبه ای سنتی یکی از کالاهای خواب بسیار قدیمی می باشد که در کشور های مختلفی از جمله ایران مورد استفاده قرار می گیرد.

تشک های پنبه در کارگاهای سنتی و تولید های شهر های مختلف تهیه و به بازار فروش عرضه می شوند و از بازار فروش مناسبی برخوردار هستند.

تشک های پنبه ای سنتی در نوع زمینی و مناسب برای تخت در دوسایز دونفره و یک نفره تولید می شوند که از میزان وزن های مختلفی برخوردار هستند و معمولا با الیاف پنبه و پشم شیشه تولید می شنود و از عمر طولانی برخودار هستند که تنها نیاز است هر چند مدت یک بار الیاف درون تشک های سنتی را ریسندگی انجام دهید.

ویژگی های تشک های پنبه ای سنتی

ویژگی های تشک های پنبه ای سنتی

تشک های سنتی پنبه ای ۱۰۰%از الیاف طبیعی تولید می شوند و کاملا بدون حساسیت و حتی خاصیت درمانی برای افراد با مشکلات ناشی از کمر درد هستند. این تشک های کاملا به صورت استاندارد تهیه و تولید می شوند و برای تمامی افراد قابل استفاده می باشند.

 لیست قیمت تشک های پنبه ای سنتی

 لیست قیمت تشک های پنبه ای سنتی

امروزه به دلیل نوسانات قیمت پنبه و الیاف مورد استفاده در تولید این کالا نمی توان به طور قطعی قیمت این محصول را اعلام کرد از همین رو ما به شما مراجعه به سایت های فروش اینترنتی این کالا و تماس برای اطلاعات بیشتر را پیشنهاد می کنیم.

بازرگانی پاندا یکی از مراکز فروش تشک های سنتی

بازرگانی پاندا یکی از مراکز فروش تشک های سنتی

بازرگانی پاندا یکی از شرکت های اینترنتی در زمینه فروش کالای ، تشک های پنبه ای سنتی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت عمده به فروش می رساند و برای شما امکان یک خرید اینترنتی کاملا پر رضایت را فراهم کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *