فروش اینترنتی تشک عروسکی بزرگ جدید

تشک عروسکی بزرگ از دسته  تشک هایی است که دارای مشتریان منحصر به فرد خود است و طرفداران زیادی دارد. تشک های عروسکی به دو صورت، پارچه های عروسکی و عروسک هایی که به تشک دوخته شده اند وجود دارد. هر دو به دلیل تنوع بالا و ترکیب رنگ های شاد و کودکانه دارای مشتریان زیادی می باشد. برای خرید تشک باید به چیدمان و رنگ اتاق توجه نمود.

تشک های عروسکی تنها برای مصارف کودکان و  نوزادان نیست بعضی از طرح های تشک های عروسکی در سایز و ابعاد بزرگسال عرضه می گردد و با استقبال خوبی مواجه شده است. نمونه ای از طرح های بزرگسال، طرح مینیون که در سایز 100*200 تولید می شود.

برای سفارش این محصول دیگر نیاز به روش سنتی نیست. امروزه خیلی راحت و آسوده می توان به صورت عمده از طریق اینترنتی اقدام کرد. این روش بسیار راحت و بدون هزینه اضافی خواهد بود و همچنین با ایجاد تماس با نمایندگی ها می توان از مشاوره ی رایگان نیز بهره برد.

سایز های تشک عروسکی بزرگ

سایز های تشک عروسکی بزرگ

تشک های عروسکی بیشتر از روی شخصیت های کارتونی مثل مینیون، کیتی و… دوخته می شود و برای رفاه مشتری در سه سایز مختلف در حال تولید است و مشتری با توجه به نیاز خود سایز دلخواه را انتخاب می کند.

سایز 100*150

سایز100*175

سایز100*200

تشک عروسکی کودک

تشک عروسکی کودک

تشک عروسکی کودک به دلیل سایز کوچکتر  نسبت به تشک بزرگسال ارزان تر هستند. تشک عروسکی کودک پاندا دارای تنوع بالایی است که بسیار مناسب برای خرید سیسمونی محسوب می شود. در کنار تشک عروسکی کودک میتوان ست کامل آن، که شامل پتو و بالش است را نیز خریداری کرد.

انواع تشک های عروسکی

انواع تشک های عروسکی

تشک های عروسکی شامل طرح خرسی بزرگ، باب اسفنجی، کیتی، مینیون، باب اسفنجی و… می باشد که هر کدام دستگاه دوخت مربوط به خود را دارد . مشتری با توجه به تولیدات شرکت پاندا، می تواند این تشک ها را در سایز کودک، نوجوان و بزرگسال با قیمتی مناسب و بدون واسطه به صورت عمده خریداری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *