پخش روتختی عروس ده تیکه در مشهد

پخش روتختی در مشهد این امکان را به شما میدهد تا شما بتوانید یک خرید کاملا ارزان و مناسبی را پیش رو داشته باشید. شما برای خرید روتختی قطعا علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالا را نیز مد نظر خواهید داشت که این شرایط ویژه با خرید از تولیدی مشهد امکان پذیر خواهد بود و به راحتی میتوانید تجربه یک خرید کاملا ایده آل را از این شرکت داشته باشید.

مزیت خرید روتختی های ده تیکه

مزیت خرید روتختی های ده تیکه

در ابتدا باید بدانید که روتختی های دونفره سه بعدی شامل: یک عدد لحاف، یک عدد ملحفه، دو عدد روبالشتی، دو عد کوسن و دو عدد بالش شکلاتی است که این پکیج کامل با توجه به تعداد اجزایی که برای آن در نظر گرفته شده است قیمتی بسیار ارزان و مناسب برای آن لحاظ شده است به طوری که با خرید هر کدام از این اجزا به صورت جدا قطعا قیمتی بیشتر به شما تحمیل میشود لذا این قیمت مناسب یکی از اصلی ترین مزیت های خرید روتختی های ده تیکه است.

علاوه بر این این روتختی ها به صورت ست و هماهنگ شده برای شما در نظر گرفته شده است به طوری که مناسب با هر سبک و دیزاینی میتوان از آنها استفاده کرد و حتی هر کدام از این روتختی های نیز به تنهایی سبک خاصی را برای اتاق خواب شما ایجاد خواهد کرد.

نحوه نگهداری درست از روتختی های ده تیکه

نحوه نگهداری درست از روتختی های ده تیکه

روتختی های ده تیکه با توجه به تعداد بالایی که دارند لذا برای عروس خانم ها مناسب است و از طرفی نحوه نگهداری شما عاملی است برای طول عمر و دوام روتختی خریداری شده شما.

لذا بهتر است که این روتختی ها را به محض آلودگی در دمای ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد که مناسب آن است شستشو دهید، سعی کنید از مایع مناسب به جای پودرهای لباسشویی آنزیم دار استفاده نمایید. در شستشوی کوسن ها و بالش ها دقت نمایید تا رطوبت در آنها باقی نماند و به الیاف آن آسیبی وارد نشود، سعی کنید از راه رفتن بر روی آن نیز جلوگیری شود تا بافت پارچه استحکام خود را از دست ندهد و… رعایت این نکات طول عمر و دوام و ماندگاری روتختی شما را افزایش میدهد.

میزان قیمت پخش روتختی در مشهد

میزان قیمت پخش روتختی در مشهد

قیمت روتختی دونفره در مشهد با توجه به کیفیت کالاهای آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است زیرا پخش روتختی در مشهد به صورت عمده انجام میشود و لذا شما قیمت عمده را نیز برای خرید آن پرداخت خواهید کرد.

بنابراین شما میتوانید میزان قیمت عمده و رقابتی را برای خرید روتختی های ده تیکه پرداخت نمایید و یک خرید ایده آل را از این کارخانه داشته باشید لذا برای ثبت خرید خود با همکاران ما در واحد فروش این شرکت در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *