قیمت بی واسطه و عمده روبالشی مخمل برجسته سه بعدی

روبالشتی مخمل برجسته با تنوع بسیار بالا در زمینه طیف رنگ های شاد و دلپذیر باعث شده است تا جز اقلام بسیار پر فروش در بازار قرار بگیرد.

روبالشتی ها جز کالاهایی است که بسیار پر مصرف است و لذا علاوه بر استاندارد بودن حجم و اندازه بالش جنس و نوع پارچه روبالشتی نیز اهمیت ویژه ای دارد بنابراین روبالشتی های مخمل به دلیل نرمی و لطافت پارچه مخمل جز انتخاب های بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان میباشد.

روبالشی های مخمل سه بعدی به چه شکل هستند؟

روبالشی های مخمل سه بعدی به چه شکل هستند؟

روبالشتی یکی از ملزومات و اقلامی است که در اتاق خواب بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و به همان میزان از اقلام چشمگیر اتاق خواب نیز به حساب می آید لذا در هنگام ورود به اتاق خواب نخستین چیزی است که بر روی تخت خواب جلوه میکند.

لذا در زمینه تولید روبالشتی های جدید و نوین امروزه روبالشتی های سه بعدی طراحی و روانه بازار شده است که شرکت پاندا خواب نیز با تولید و عرضه انواع روبالشی مخمل برجسته به صورت سه بعدی در طرح ها و رنگ های بسیار زیبا و مورد پسند استقبال خوبی را از این مدل روبالشتی ها به وجود آورده است.

این روبالشتی ها به صورت چاپ دیجیتالی هستند که باعث شده است طرح و نقش بر روی آن حالت زنده و پویایی را داشته باشد و جلوه خیره کننده ای را برای اتاق خواب شما ایجاد کند.

نحوه شستشوی راحت روبالشتی های سه بعدی مخمل

نحوه شستشوی راحت روبالشتی های سه بعدی مخمل

روبالشی مخمل برجسته توسط شرکت پاندا با بهترین الیاف و مواد اولیه تولید شده است و ضمن مقاومت بالای الیاف آن به راحتی میتوانید در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد و با مایع مناسب توسط دست و یا لباسشویی شستشو دهید و نگران از بین رفتن طرح برجسته آن و یا تغییر شکل اولیه و تغییر رنگ و سایز در آن نباشید.

تجربه خریدی ایده آل در خرید روبالشی مخمل برجسته از شرکت پاندا

تجربه خریدی ایده آل در خرید روبالشی مخمل برجسته از شرکت پاندا

خرید از شرکت پاندا به  چند دلیل برای شما شرایط بسیار ایده آلی را در خرید ایجاد میکند از جمله:

فروش عمده و مستقیم از درب کارخانه

قیمت مناسب و رقابتی

کیفیت بالا محصولات

شرایط فروش آنلاین و غیر مستقیم

دسترسی راحت به نمونه محصولات از طریق صفحات مجازی

و…

از مهم ترین ویژگی ها و دلایلی است که بسیاری از تجار و خریداران تمایل به همکاری پیاپی با این شرکت را دارند. لذا شما نیز اگر به دنبال تجربه خریدی مناسب و ایده آل هستید میتوانید از طریق شرکت پاندا خواب اقدام نمایید و با همکاران و مشاوران ما در واحد فروش ارتباط برقرار کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *