سفارش عمده پتو ژله ای سروین در بازار تهران

پتو ژله ای سروین یک پتو سفری بسیار مرغوب است که ضمن مسافرتی بودن آن از گرمابخشی مناسب و مطبوعی برخوردار است.

این مدل پتو توسط مراکز زیادی در ایران توزیع میشود که شرکت پاندا نیز یکی از توزیع کنندگان انواع مختلف پتو نرمینه مدل سروین میباشد که شما میتوانید انواع مختلف آن را در سایز یک نفره و دونفره از این شرکت با قیمت رقابتی و مناسب تهیه نمایید.

کیفیت الیاف پتوهای ژله ای موجود در بازار

کیفیت الیاف پتوهای ژله ای موجود در بازار

پتوهای ژله ای نسل جدید پتوهای پلی استر میباشند لذا کیفیت آن نیز به صورت افزایشی از پتوهای پلی استر نیز بالا بوده است لذا شما با خرید پتو ژله ای سروین صاحب یک محصول با کیفیت و دوام بالاتر، نرم و لطیف، مقاومت بالا در شستشوی مکرر، سبک و قابل حمل و… خواهید شد که همه این ویژگی ها برگرفته از کیفیت بالای الیاف به کار رفته در این مدل پتو میباشد.

میزان بارگیری های انجام شده پتو سروین از درب کارخانه

میزان بارگیری های انجام شده پتو سروین از درب کارخانه

پتوهای سروین در سایز و ابعاد مختلف به صورت دونفره و یک نفره تولید میشود و با توجه به سایز این پتو ها که به صورت ۲۲۰*۲۱۰ سانتی متر برای دونفره و ۲۱۰*۱۵۰ سانتی متر برای تک نفره تولید میشوند طبیعتا وزن متفاوتی را نیز شامل خواهند شد لذا با توجه به حجم و وزن پتوی خریداری توسط شما میزان بارگیری نیز متفاوت خواهد بود اما به صورت کل هر میزان سفارشی که داشته باشید در تعداد کارتن های مشخص برای شما از درب کارخانه بارگیری خواهد شد.

ثبت خرید آنلاین پتو ژله ای سروین

ثبت خرید آنلاین پتو ژله ای سروین

یکی از شیوه های رایج برای خرید، خرید به صورت آنلاین و اینترنتی است. شرکت های تولیدی انواع کالای خواب با در نظر گرفتن مشغله های خریداران و تاجران کالای خواب و امکان دسترسی خریداران در دور ترین نقاط امکان خرید آنلاین و اینترنتی را در نظر گرفته اند تا شما بتوانید به راحتی در هر ساعت از شبانه روز، در دور ترین نقطه ایران، با صرف هزینه کم یک خرید کاملا ایده آل را پیش رو داشته باشید و با هر میزان خرید به صورت عمده از این شرکت محصول مورد نظر خود را به دست آورید لذا خرید اینترنتی شما به طرق زیر امکان پذیر میباشد:

مراجعه به سایت این شرکت

مراجعه به صفحات مجازی واتسپ، تلگرام، اینستاگرام و…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *