تولید تشک مسافرتی سبک برای صادرات به عراق

تولید تشک مسافرتی سبک در شرکت پاندا، متناسب با درخواست تاجران عراقی، با الیاف رنگی انجام شده تا قیمت تمام شده کمتری داشته باشند.

تشک به عنوان یک محصول صادراتی پرسود، در کشور ایران، با ظرفیت های بالایی تولید شده و شرکت پاندا هم یکی از عرضه کنندگان این محصول می باشد.

تولید تشک مسافرتی سبک چگونه امکان پذیر است؟

تولید تشک مسافرتی سبک چگونه امکان پذیر است؟

یکی از اصلی ترین فرایندهایی که برای تولید تشک های بدون زیپ باید انجام پذیرد، حلاجی الیاف رنگی است که طی این فرایند، الیاف به صورت یک ورقه پهن، تبدیل می شوند.

این الیاف به همراه یک لایه اسپان ده گرم، به پارچه های فیلامنت پنبه دوز می شوند تا در نهایت برای دوخت تشک های یک نفره و دونفره آماده شوند.

دلیل صادرات موفق تشک های مسافرتی سبک به عراق در چیست؟

دلیل صادرات موفق تشک های مسافرتی سبک به عراق در چیست؟

با توجه به این که شرکت پاندا به درخواست تاجران، توجه می نماید، همین مسئله سبب رضایت مندی تاجران عراقی برای همکاری شده است.

یکی از این درخواست ها، مربوط به قیمت ارزان تشک های بدون زیپ ارائه شده می باشد و نوع الیاف داخلی و جنس پارچه مورد استفاده، می تواند دلیل این ارزان بودن باشد.

خرید تشک مسافرتی سبک به چه شکل است؟

خرید تشک مسافرتی سبک به چه شکل است؟

شرکت پاندا همواره در تلاش است تا مسیرهای همواری برای همکاری با مشتریان فراهم آورد و فروش غیر حضوری یکی از فرصت هایی است که فراهم ساخته ایم تا از هر نقطه ای بتوانید برای همکاری، اقدام نمایید.

این نوع تشک های سبک در بازار داخلی هم از فروش چشم گیری برخوردار هستند که برای شروع همکاری می توانید با ما در تماس باشید.

بازار عراق در کنار بازار داخلی، ظرفیت های تجاری خوبی به همراه دارد که در کنار تشک های مسافرتی، بهترین نوع بالش های الیاف را هم می توانید خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *